you tube

Alles wat te maken heeft met dansmuziek.

you tube

Berichtdoor keepitcountry » 28 Dec 2009, 18:01

Er is bepaalde muziek die ik niet via i-tunes kan vinden maar wel op you tube staat.Kan iemand me zeggen hoe ik een song die op you tube staat op een bepaalde manier op een cd kan branden of ergens kan opslaan zodat ik er meerdere kan opzetten?Groetjes keepitcountry
keepitcountry
Ranger

Re: you tube

Berichtdoor dixie » 29 Dec 2009, 11:30

youtube downloader... kunt met dit programma film downloaden en daarna omzetten(zelfde programma) naar mp3s of wat je ook wilt... ff op googlen, google is your friend

btw is freeware, dus legaal
en clips zoeken met alleen foto's daarvan is de muziek meestal van betere kwaliteit
Those who would give up freedom for security deserve neither and will lose both" quote Benjamin Franklin 1759

"None are more hopelessly enslaved, than those who falsely believe they are free " Johann Wolfgang von Goethe 1749 - 1832
Gebruikers-avatar
dixie
President

Berichtdoor keepitcountry » 01 Jan 2010, 21:37

Hey dixie,heb dat gedaan maar kan der ni aan uit ze hoe ge da juist moet doen,of ik doe iets verkeerd of het werkt ni.Kan je niet precies uitleggen hoe of wat,zou der enorm mee geholpen zijn.Groetjes keepitcountry
keepitcountry
Ranger

Berichtdoor Countrynies » 02 Jan 2010, 13:10

ik gebruik zelf altijd zamzar.com/url (Geen idee of ik dat hier zo mag zetten anders moet het maar even weggehaald worden)
Daar moet je de url van het youtube filmpje zetten en dan word het liedje naar je mail adres gestuurd.. wijst zich eigenlijk vanzelf uit ;)
Gebruikers-avatar
Countrynies
Sheriff

Berichtdoor dixie » 10 Jan 2010, 02:01

keepitcountry schreef:Hey dixie,heb dat gedaan maar kan der ni aan uit ze hoe ge da juist moet doen,of ik doe iets verkeerd of het werkt ni.Kan je niet precies uitleggen hoe of wat,zou der enorm mee geholpen zijn.Groetjes keepitcountry

Sorry voor de late reactie Keepitcountry

Je hebt 2 youtube downloaders de gewone "youtube downloader" en "youtube downloader HD". Neem aan dat je de eerste hebt.

1. Kopiëer link youtube film(bovenin IE balk), plak deze in het vakje "select video file" (gaat al automatisch wanneer je met de cursor over de lege veld heen gaat), klik op "ok' en geef de locatie op waar deze moet opgeslagen worden.

2. Vink nadat bestand binnen is "convert video...." aan, geef via het vakje naast de lege veld op welk bestand je wilt converteren.

3. selecteer je naar wat voor bestand je deze wilt converteren voor MP# moet je MPEG audio layer 3 (MP3) aankiezen. Geef de kwaliteit op die je wilt hebben medium is normale kwaliteit 128 kbs.

Dat is al simpeler kan het niet denk ik. Die HD versie is wel leuk wanneer je betere kwaliteit video binnen wilt halen, die je bv op een dve zou kunnen zetten en om op TV af te spelen, of gewoon goeie kwaliteit op je pc af spelen natuurlijk.

succes
Those who would give up freedom for security deserve neither and will lose both" quote Benjamin Franklin 1759

"None are more hopelessly enslaved, than those who falsely believe they are free " Johann Wolfgang von Goethe 1749 - 1832
Gebruikers-avatar
dixie
President

Terug naar Gezocht - Dansmuziek