Waar vind je een danspartner?

Bent u op zoek naar leden, dansleraren, bepaalde lessen/groepen? Plaats deze hier...

Waar vind je een danspartner?

Berichtdoor Thaleia » 01 Jun 2010, 17:19

Hey iedereen,

Ik ben sinds enkele maanden terug in België na 3 jaar in de V.S. gewoond te hebben. Daar ben ik ook begonnen met couples' dancing en proam in Country Western via de UCWDC. Ik ging in Amerika minstens 3 avonden per week country dansen (zowel sociaal als in lesverband) en de rest van de week spendeerde ik aan andere stijldansen maar vooral West Coast Swing. Wat een teleurstelling toen ik terugkwam... Ten eerste vind je hier al geen West Coast Swing, daarvoor moet je al naar de U.K. of Frankrijk trekken (wat ik eigenlijk niet te doen vind op een wekelijkse basis :)) en ten tweede kan ik maar geen partner vinden... Ik had heel graag deelgenomen aan de Schotse competitie in Augustus om een plaatsje te veroveren op de Europese Kampioenschappen, maar dan zal ik toch al gauw een partner moeten vinden!

Ik heb echt geen idee waar ik nog moet zoeken, ik heb het internet geprobeerd, mijn vriendenkring, enkele UCWDC kennissen in Amerika, maar niks. Ik vind het ook nogal moeilijk om naar lessen te gaan zonder partner... Linedancing zegt me helemaal niets, dus dat is ook geen optie.

Heeft er iemand soms suggesties? Alle hulp is welkom! Alvast bedankt!
Thaleia
Stable Boy of Girl

Re: Waar vind je een danspartner?

Berichtdoor Danieq » 03 Sep 2010, 17:24

Hoi!
Ik heb het jaren geleden geprobeerd via briefjes in de supermarkt. Ik heb toen wel echt bij heel veel verschillende een briefje opgehangen en toen gebruikte men minder internet.
Heb je het op deze site geprobeerd? En welke andere sites? Misschien kun je ook sites proberen die niet gericht zijn op country maar die bedoeld zijn om mensen te ontmoeten of prikborden op andere forums. Ik heb geen idee hoor, ik roep maar wat, maar je zou denken dat er wel een partner te vinden moet zijn. Ik heb gelukkig al tijden een vaste partner.
Ik zal even voor je op internet kijken of ik nog iets tegenkom. Als je wilt kan ik het ook aan vrienden vragen die dansen of zij misschien iemand in jouw regio kennen?
Danieq
Stable Boy of Girl

Terug naar Gezocht - Leden / Dansleraren / Groepen / Lessen